Ups and downs

Har hänt så mycket det här året både bra och dåliga saker.
Har träffat så sjukt mycket nya härliga människor, fått massor av nya vänner, men har även hänt många dåliga saker och när pappa dog trodde jag att det här skulle bli det värsta året någonsin, men det vart det inte, jag är så glad för allt jag gått igenom och allt har verkligen gjort mig starkare och till den jag är idag, hur klychigt det än låter så är det sant.
Men jag har dåliga dagar, precis som alla andra, har precis en sån dag idag, minsta lilla sak får mig att bryta ihop och jag klarar ingenting. Som tur är har jag världens bästa storebror som drar och köper ben & jerry, choklad och redbull, herregud, vad skulle jag göra utan honom ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0