so sorry.

 
Ledsen att jag inte bloggat på så länge, men jag har varit så trött och haft så mycket i skolan att jag inte haft tid eller orkat, men det vart en liten spontan resa till London från lördag till igår med moster, mamma och mormor. Vi shoppade en massa! eller i varjefall jag! Var skönt att komma bort lite men är dock otroligt trött idag eftersom att jag kom hem 2 på natten och sen vidare till skolan vid 8, så jag har inte orkat så mycket och börjar få feber, great!
 
Sitter i varjefall nu och julmyser med lussebulle, glögg och how i met your mother, alltid lika mys!
Blir skola imorgon för jag har engelska redovisning, kommer gå och lägga mig tidigt dock.
 
Ni får se grejerna jag köpt senare!
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0