ja.

Okej jag borde inte låta det här gå ut över bloggen, men jag mår verkligen piss. Så glada inlägg kanske ni inte får, men ni får inlägg i varjefall, haha!
 
Men som sagt, jag färgade håret igår, vet inte hur många gånger jag har fått förklara varför det blev som det blev, men here we go again. Jag tänkte färga blå dipdye men smart som jag är tänkte jag inte på att jag är ginger så färgen vart typ häxgrön, så jag skulle färga över det med den rosa färgen jag hade kvar från förra färgningen, dock färgade jag för långt upp mot hårbotten och nu ser det ut som att jag har utväxt. Så, där har ni. Jag kan leva med det här, det ser coolt ut. Men jag bryr mig för mycket av vad andra tycker..
 
 
Nej håret är inte gult, det ser bara ut så i ljuset.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bry dig inte om vad andra tycker gumman! Det var skitsnyggt! :D och det är inget jag bara säger utan jag menar det verkligen, ser skit coolt ut! Det passar dig för du är unik, och det ska du va glad för! <3 <3 <3

Svar: Fina du <3
None None

2012-11-20 @ 18:40:14
Postat av: matildaaaaaaaaa

de e snyggt ok

2012-11-20 @ 19:44:40
URL: http://matildos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0